Off-topic!
+9
CrazyDuck1212
Näsä
T3
aqanq
Lillen
ardelorezo
Humppeli
Sohvaperuna
SuperÄijä
13 posters
Sivu 2 / 3
Sivu 2 / 3 • 1, 2, 3
Off-Topic
Joo kyllähän minä olen N.Äsäviisas ajattelin vain että miksi vaivautua kirjoittmaan koko nimeä kun minua kuitenkin kutsutaan Näsäksi. Tiesittekö muuten, että näsät ovat pahoja hirviöitä komedia ohjelmasta the joulukalenteri?
Näsä- Erikoistarkkailussa
- Viestien lukumäärä : 20
Ikä : 27
Vs: Off-topic!
En todellakaan tietänyt tuollaista...
No mukava että tietää hieman käyttäjän taustoja ja että ainakin luulisi olevan asiallinen .
Sigeistäkun kysyit niin en tiedä ovatko ne niin yleisiä ,mutta minä käytän tuota Lillen_Moderaattori_ juttua .
Lillen_Moderaattori_
//: Hienot satitistiikat
No mukava että tietää hieman käyttäjän taustoja ja että ainakin luulisi olevan asiallinen .
Sigeistäkun kysyit niin en tiedä ovatko ne niin yleisiä ,mutta minä käytän tuota Lillen_Moderaattori_ juttua .
Lillen_Moderaattori_
//: Hienot satitistiikat
Lillen- Moderaattori
- Viestien lukumäärä : 87
Ikä : 28
VS. Off-topic
taitaa olla nyt vähän aikaista kysyä mutta pääsisinkö minäkin joskus mahdollisesti modeksi
Minun on mahdoton sanoa SÄ tietää varmaan ,mutta ei tuo ollut vielä aikaista.
Minä en edes tiennyt koko foorumista ennenkuin SuperÄijä minut kutsu modeksi tänne ja ehdin siinäkin välissä rekata väärälle foorumille .
Lillen_Moderaattori_
Minä en edes tiennyt koko foorumista ennenkuin SuperÄijä minut kutsu modeksi tänne ja ehdin siinäkin välissä rekata väärälle foorumille .
Lillen_Moderaattori_
Lillen- Moderaattori
VS. Off-topic
No täytyypä odottaa Superia.
En usko, tämän kokoiselle foorumille ei tarvita kovin montaa modea. Ja jos foorumin laajentuessa tarvitaan, niin tunkua riittää.Näsä:
taitaa olla nyt vähän aikaista kysyä mutta pääsisinkö minäkin joskus mahdollisesti modeksi
Nuo uudet palstat ovat todella hienot SÄ ja kiitos kun siirsit topiccini jo valmiiksi sinne (jos se olit sinä).
Tänään on antiikkiliikkeessä tongittu suomalasia kolikoita kokoelmiin. Mukaan sain 1 Markka vuodelta 1907 ja 5 pennisen vuodelta 1913 , ihan mukavia lisäelmiä kokoelmaani .
Illalla olisi jalkpallo-ottelu ja sen jälkeen pitäisi seurata Suomi-Valko-Venäjä jääkiekko ottelua.
Että sellaista.
Lillen_Moderaattori_
Tänään on antiikkiliikkeessä tongittu suomalasia kolikoita kokoelmiin. Mukaan sain 1 Markka vuodelta 1907 ja 5 pennisen vuodelta 1913 , ihan mukavia lisäelmiä kokoelmaani .
Illalla olisi jalkpallo-ottelu ja sen jälkeen pitäisi seurata Suomi-Valko-Venäjä jääkiekko ottelua.
Että sellaista.
Lillen_Moderaattori_
Lillen- Moderaattori
Minähän se olin.Lillen:
Nuo uudet palstat ovat todella hienot SÄ ja kiitos kun siirsit topiccini jo valmiiksi sinne (jos se olit sinä).
Minua jalkapallo ei kiinnosta, mutta jääkiekko kylläkin. Toivottavasti Suomi voittaa Valko-Venäjän, muuten tulee turhankin tiukkaa. Ainakaan ratkaisua ei saa jättää Venäjä peliin, siinä tulee kylmää kyytiä...Lillen:
Juu kyllä siitä kova ottelu on tulossa jos ei suomi sitä heti ratkaise ,jonka se toivottavasti tekee.
Venäjä ottelusta voi tulla todella kova koska Suomi voitti Venäjän rangastuislaukaus kisassa Euro Hockey Tourissa. Että saapahan nähdä mitenkäs se loppuu...
Ja kiitos vielä kerran.
_Lillen_
Venäjä ottelusta voi tulla todella kova koska Suomi voitti Venäjän rangastuislaukaus kisassa Euro Hockey Tourissa. Että saapahan nähdä mitenkäs se loppuu...
Ja kiitos vielä kerran.
_Lillen_
Lillen- Moderaattori
Niinhän Suomi silloin teki, mutta nyt ovat joukkueet hieman erilaiset, eikä muutenkaan parane päästää ratkaisua Venäjä peliin. On kuitenkin paljon todennäköisempää että Venäjä vie Suomea...Lillen:
Tuo on totta ,mutta on vain pakko toivoa parasta... ja pelätä pahinta.
Mutta saapa nähdä mitenkäs käy ja se riippuu aika paljon siitä että miten käy tänään...
Nytten on pakko pistää kone kiinni ettei vain ylikuummennu .
_Lillen_
Mutta saapa nähdä mitenkäs käy ja se riippuu aika paljon siitä että miten käy tänään...
Nytten on pakko pistää kone kiinni ettei vain ylikuummennu .
_Lillen_
Lillen- Moderaattori
Off-topic
Nyt on sitten Monacon aika-ajot ajettu ja olipahan aikamoinen show. Melkein tuli yllätysnimi paalulle...
Täällä päin on erittäinkin lämmintä..tosin Kruununpyy taitaa vetää paremmaksi =D Elohopeamittari on noussut suurin piirtein 24-25 asteeseen, auringossa saattaa olla lämpimämpää. Eipä tässä nyt juuri muuta....
Täällä päin on erittäinkin lämmintä..tosin Kruununpyy taitaa vetää paremmaksi =D Elohopeamittari on noussut suurin piirtein 24-25 asteeseen, auringossa saattaa olla lämpimämpää. Eipä tässä nyt juuri muuta....
Sohvaperuna- Moderaattori
- Viestien lukumäärä : 54
Päivää. Tai siis aamua. Ensimmäistä viestiäni kirjoittelen, kivan näköinen paikka on. Toivottavasti minusta ei ole niin paljon riesaa kuin humppelista. Moni taitaa tietää minut ennaltaan kahdesta paikasta. Pitääpäs tästä mennä muuttamaan profiilin asetuksia. Moro!
CrazyDuck1212- Viestien lukumäärä : 21
Hahmon tiedot
Elämät:
(100/100)
Niimpä, Robert Kubica on taas mm taistossa mukana, aivan kuten toissa vuonnakin. Rosbergilta odotin enemmän hienon Q2:n jälkeen, mutta tärkeintä oli kuitenkin Schumin päihittäminen. Toivottavasti Nico voittaa Schumacherin myös kilpailussa. Oli myös positiivista, että 23 autoa Q1:ssä ei suuremmin pilannut kenenkään jatkoon pääsyä, mitä oli ennakkoon pelätty.Sohvis:
Nyt on sitten Monacon aika-ajot ajettu ja olipahan aikamoinen show. Melkein tuli yllätysnimi paalulle...
//: Nyt Schumi syyttää Nicoa seitsemännestä ruudustaan, ja sanoo Rosbergin ajaneen "häpeällisesti". Schumi saisi jo herätä todellisuuteen: kolmen vuoden tauon jälkeen pitää oppia muutamia asioita uudelleen.
Suomi vastaan Venäjä mitenköhän käy?
Itse uskon että Suomi häviää 3-1. Venäjällä on koko turnauksen ainoa todella kova joukkue, ja Suomen ainoa mahdollisuus lieneekin siinä, että kumpikin joukkue on jo varmisanut paikkansa puolivälierissä. Suomen suurin harmi on se ettei Petteri Nummelin pelaa. Mutta se ainakin on varmaa, että mielenkiintoinen ottelu siitä tulee!Näsä:
Suomi vastaan Venäjä mitenköhän käy?
Tuolla kannattaa käydä äänestämässä foorumin nimeä:
http://moottoriurheilu.forumotion.com/foorumi-f1/foorumin-lempinimi-t20.htm#214
Sen lisäksi täällä on muutama uusi topic, kannattaa katsella & vastailla.
Ylläpidon määräys: Allekirjoitukset profiilin asetuksista, ei kirjoituksena viestiin!
Enään en ole banneilla => yritän käyttäytyä paremmin.
Humppeli- Erikoistarkkailussa
- Viestien lukumäärä : 21
Ikä : 113
Hyvä niin. Jos vielä teet jotakin kiellettyä, on seurauksena ikibannit. kannattaa siis käyttäytyä.Humppeli kirjoitti:Enään en ole banneilla => yritän käyttäytyä paremmin.
Ja "Moottoriurheilun visoihin" on avattu aivan mahtava "viikon visa" -topic, joten kaikki sinne! PJ olen minä, joten voitto menee 100% varmuudella jollekkin muulle.
SuperÄijä kirjoitti:Hyvä niin. Jos vielä teet jotakin kiellettyä, on seurauksena ikibannit. kannattaa siis käyttäytyä.Humppeli kirjoitti:Enään en ole banneilla => yritän käyttäytyä paremmin.
Ja "Moottoriurheilun visoihin" on avattu aivan mahtava "viikon visa" -topic, joten kaikki sinne! PJ olen minä, joten voitto menee 100% varmuudella jollekkin muulle.
Eiköhän ne bannit ole aika helposti ohitettavissa?
aqanq- Erikoistarkkailussa
- Viestien lukumäärä : 21
VS: Off-topic
Tänään tuleekin sitten Suomi-Tsekki- ottelu..kuinkakohan Suomelle käy? Itse uskon kyllä, että leijonamiehistö hoitaa homman kotiin tiistaisen pettymyksen jälkeen.
Veikkaus: Muut puolivälieristä jatkoon pääsevät: Venäjä,Ruotsi,Sveitsi ja tietysti Suomi
Ja sitten välieristä loppuotteluun: Venäjä ja Suomi ja sitten pronssiotteluun Ruotsi ja Sveitsi...
Veikkaus: Muut puolivälieristä jatkoon pääsevät: Venäjä,Ruotsi,Sveitsi ja tietysti Suomi
Ja sitten välieristä loppuotteluun: Venäjä ja Suomi ja sitten pronssiotteluun Ruotsi ja Sveitsi...
Sohvaperuna- Moderaattori
- Viestien lukumäärä : 54
Voi mikä nöyryytys mikä häviö Suomi Venäjä ottelu 5-0 Venäjä voitti!
Tänäänpähän Tsekki voitti suomen rankkareilla joka meinaa sitä että suomi putosi jatkosta .
Huoh, huomenna pitäisi raahautua kouluun kello 8 , ei vain millään jaksaisi ,mutta pakko mikä pakko.
Sitten kun on vielä heti Historian koe ja kaikki.
Täältä kaikki tältä erää.
Huoh, huomenna pitäisi raahautua kouluun kello 8 , ei vain millään jaksaisi ,mutta pakko mikä pakko.
Sitten kun on vielä heti Historian koe ja kaikki.
Täältä kaikki tältä erää.
Lillen- Moderaattori
Riippuu kainka monta konetta omistat. Täällä kun jaellaan bannit IP:lle. Joku ardelorezo kyllä kiertäisi banneja vaikka maailman tappiin asti, mutta kuitenkin. Ja sinua, aqanq uhkaa pian bannit. Ne saattavat kilahtaa jo viikonlopuksi jos eivät nuo viestisi parane. Muista myös pisteet!aqanq kirjoitti:SuperÄijä kirjoitti:Hyvä niin. Jos vielä teet jotakin kiellettyä, on seurauksena ikibannit. kannattaa siis käyttäytyä.Humppeli kirjoitti:Enään en ole banneilla => yritän käyttäytyä paremmin.
Eiköhän ne bannit ole aika helposti ohitettavissa?
Eri tietokone ei muuta IP-osoitetta vaan eri nettiyhteys. Myös on monia proxyjä millä pääsee nettiin anonyymi ip-osoitteella...
Matthew- Viestien lukumäärä : 9
Noinhan se tietysti on. Taas väärässä...Matthew kirjoitti:Eri tietokone ei muuta IP-osoitetta vaan eri nettiyhteys. Myös on monia proxyjä millä pääsee nettiin anonyymi ip-osoitteella...
Tiedoitus: Roolipeli alkaa huomenna klo. 8.00 (aamulla siis).
Sivu 2 / 3 • 1, 2, 3
Sivu 2 / 3
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa