Moottoriurheilu
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kirja-Topic

2 posters

Siirry alas

Kirja-Topic Empty Kirja-Topic

Viesti  Lillen Pe Toukokuu 07, 2010 2:13 am

Niin tänne keskustelua kirjoista ja muuta kirjoihin liittyviä asioita kuin...

1 Lempi kirjasi
2 Lempi Kirjasarjasi
3 Lempi Käsikirjoittajasi
4 Kirja suosituksia
5 Pieniä kertomuksia kirjoista
6 Ja muuta kirjoihin liityvää.

Itse luen todella mielelläni Dan Brownin romaaneja ,mutta valitettavasti olen lukenut kaikki tähän asti hänen julkaisemansa kirjat. Suosittelen niitä lämpimästi jokaiselle jännityksestä pitävälle lukijalle.

En paljon kirja sarjoja lue ,mutta Harry Potteria on joskus tultu luetuksi ,mutta harvemmin nykyjään.

Tällä hetkellä luen englanniksi Clive Cusslerin bestselleriä Atlantis Found kirjaa.

Lillen_Moderaattori_
Shocked
Lillen
Lillen
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 87
Join date : 06.05.2010
Ikä : 27

Takaisin alkuun Siirry alas

Kirja-Topic Empty Vs: Kirja-Topic

Viesti  ardelorezo Ti Toukokuu 11, 2010 1:39 am

1. Mun lempikirja on Jules Vernen Salaperäinen Saari ja heti perässä on Enid Blytonin Seikkailujen Laakso ja Eragon.
2.Lempi sarjani on, joko Viisi Vartijaa (Anthony Horowitz) tai Percy Jackson kummastakin on kirjastossa 4/5 osaa Suomeks, mutta vain Percystä on kirjastossa vika osa enkuks.
3.En ole varma joko toi Häröwitz, Verne, Blyton, Ilkka R.,Angie Sage tai Christopher Paolini (Eragon & sen jatko-osat), kaikki on kirjoitttaneet hyviä sarjoja, joita seuraan, vain Blyton ja Verne on saaneet sarjansa onnelliseen päätökseen. En ole ihan vielä ehtiny Browniin tutustua, mutta eiköhän sekin ihan hyvä kirjuri ole.
4.Ei ehdi kirjoittaa enampää. pirat
ardelorezo
ardelorezo

Viestien lukumäärä : 9
Join date : 27.04.2010
Ikä : 28

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa