Moottoriurheilu
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Tv-ohjelma-topic

5 posters

Siirry alas

Tv-ohjelma-topic Empty Tv-ohjelma-topic

Viesti  Sohvaperuna Su Toukokuu 09, 2010 3:16 pm

Eli täällä voi puhua kaikkea liittyen tv-ohjelmiin ja kaikkeen mitä televisiosta tulee..myöskin tv-sarjojen näyttelijöistä sun muusta saa puhua.

Keskustele, kommentoi, kysy, pohdi...

Laitan tässä muutamia kysymyksiä vauhdittamaan keskustelun alkua:

1) Minkälaisista tv-ohjelmista sinä pidät?
2) Mikä on lempi tv-ohjelmasi? Miksi?
3) Jos saisit suunnitella oman tv-kanavan, niin millainen se olisi?
4) Katsotko televisiosta paljon elokuvia?
5) Millaisia elokuvia katselet yleensä televisiosta?
6) Yleinen mielipide televisiosta ja sieltä tulevista ohjelmista...
Sohvaperuna
Sohvaperuna
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 54
Join date : 23.04.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Tv-ohjelma-topic Empty Vs: Tv-ohjelma-topic

Viesti  aqanq Su Toukokuu 09, 2010 4:35 pm

Voiko täällä puhua myös elokuvista vai pitääköö puhua niistä off-topicissa/jossain toisessa topicissa?

aqanq
Erikoistarkkailussa

Viestien lukumäärä : 21
Join date : 07.05.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Tv-ohjelma-topic Empty VS:Tv-ohjelmatopic

Viesti  Sohvaperuna Su Toukokuu 09, 2010 6:25 pm

Sanotaanko näin, että tässä topicissa voi puhua kaikesta, mitä telkkarista tulee ja koska sieltä tv:stä tulee myös elokuvia, niin kyllä niistäkin saa puhua, mutta sovitaanko, että voi puhua elokuvista, joita tulee telkkarista...
esim. Ei tälläisiä: "Oletteko nähneet uuden Iron Man 2-leffan?", koska tuo ei liity mitenkään televisioon, mutta tälläiset: "Katsoitteko eilen Mtv3:lta tulleen leffan?"- tyyppiset keskustelut ovat ok.

-Sohvis-
Sohvaperuna
Sohvaperuna
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 54
Join date : 23.04.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Tv-ohjelma-topic Empty Vs: Tv-ohjelma-topic

Viesti  aqanq Su Toukokuu 09, 2010 7:02 pm

Tänään pitäisi tulla Tsekki - Tanska ja Slovakia - Venäjä. Maanantaina taas tulee Suomen peli.
Aijotteko katsoa?

aqanq
Erikoistarkkailussa

Viestien lukumäärä : 21
Join date : 07.05.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Tv-ohjelma-topic Empty VS: Tv-ohjelmatopic

Viesti  Sohvaperuna Su Toukokuu 09, 2010 11:00 pm

Saatan sivusilmällä katsella tulokset, mutta en varmaan itse peliä niin tarkasti katso. Sen sijaan aion katsoa tänään 4SportProlta Koripallon Euroliigan loppuottelun.
Sohvaperuna
Sohvaperuna
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 54
Join date : 23.04.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Tv-ohjelma-topic Empty Vs: Tv-ohjelma-topic

Viesti  aqanq Su Toukokuu 09, 2010 11:35 pm

Sohvaperuna kirjoitti:Saatan sivusilmällä katsella tulokset, mutta en varmaan itse peliä niin tarkasti katso. Sen sijaan aion katsoa tänään 4SportProlta Koripallon Euroliigan loppuottelun.

Itse en omista 4SportProta, enkä muita maksullisia kanavia. Minulle riittä nämä perus kanavat.

aqanq
Erikoistarkkailussa

Viestien lukumäärä : 21
Join date : 07.05.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Tv-ohjelma-topic Empty Vs: Tv-ohjelma-topic

Viesti  SuperÄijä Su Toukokuu 09, 2010 11:55 pm

aqanq:
Itse en omista 4SportProta, enkä muita maksullisia kanavia. Minulle riittä nämä perus kanavat.
Minäkään en omista maksullisia kanavia, mutta haluaisin kyllä. Tosin nykyhinnoilla ei huvita alkaa maksamaan ylimääräisistä kanavista varsinkaan kún katselu rajoittuisi pääasiassa formuloihin. Nyt kyllä harmittaa kun mtv3:n formulakoosteen alkamista oli aikaistettu 10 minuuttia, joten missasin startin ja viisi ensimäistä kierrota.
SuperÄijä
SuperÄijä
Ylläpitäjä

Viestien lukumäärä : 196
Join date : 22.04.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : Kirkkonummi

http://moottoriurheilu.foorumi.biz

Takaisin alkuun Siirry alas

Tv-ohjelma-topic Empty Vs: Tv-ohjelma-topic

Viesti  aqanq Ma Toukokuu 10, 2010 12:16 am

SuperÄijä kirjoitti:
aqanq:
Itse en omista 4SportProta, enkä muita maksullisia kanavia. Minulle riittä nämä perus kanavat.
Minäkään en omista maksullisia kanavia, mutta haluaisin kyllä. Tosin nykyhinnoilla ei huvita alkaa maksamaan ylimääräisistä kanavista varsinkaan kún katselu rajoittuisi pääasiassa formuloihin. Nyt kyllä harmittaa kun mtv3:n formulakoosteen alkamista oli aikaistettu 10 minuuttia, joten missasin startin ja viisi ensimäistä kierrota.

Itse en seuraa aktiivisesti formulaa katson, jos satun olemaan telkkarin ääressä silloin.

aqanq
Erikoistarkkailussa

Viestien lukumäärä : 21
Join date : 07.05.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Tv-ohjelma-topic Empty Vs: Tv-ohjelma-topic

Viesti  Lillen Ma Toukokuu 10, 2010 12:21 am

Minusta on todella ärsyttävää kun F1 siirtyivät maksullisillekanaville ja muita urheilulajien televisiolähetykset ovat sinne siirtyneet kun ne ensinnäkin ovat aika kalliita ja kun vanhemmat vastustavat sellaisten hankkimista ,tosin en siitä paljon ole maininnutkaan ja jos nytten yhden asian haluaa nähdä on turha maksaa hirveitä summia vain siitä joten ymmärrän hyvin Very Happy .

Oma lempiohjelmani on yllätys ,yllätys Simpsonit . Tuotantokausia löytyy kaikki 4-12 ja lisää on tulossa Very Happy .

Olen silmä tarkkana seurannut jääkiekon MM kisoja ja tulen seuraamaankin.

Lillen_Moderaattori_ Shocked
Lillen
Lillen
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 87
Join date : 06.05.2010
Ikä : 27

Takaisin alkuun Siirry alas

Tv-ohjelma-topic Empty VS: Tv-ohjelmatopic

Viesti  Sohvaperuna Ma Toukokuu 10, 2010 9:36 pm

Niinhän tuo on, että maksukanavat on kalliita, mutta ei tuo hieman alle 20e kuukaudessa minun mielestäni mitenkään hirveän suuri summa ole, kun vertaa siihen,että voisihan tuo raha turhempaankin mennä. Ja sitten pitää säästää jossain muussa, jos on noita maksukanavia. Ja onhan noista kanavista paljon iloakin.. näkee esim. juuri formulatkin suorana ja paljon muutakin urheilua, elokuvia ja sarjoja..
Meidän kanavapaketissa näkyy 14 kanavaa ja se maksaa hieman alle 20e/kk.

Kuka muuten on katsonut Neloselta uutta Castle-sarjaa? Itse katsoin ensimmäisen jakson, viime viikkoinen jakso meni omalta osaltani ohi. Mitä olette pitäneet kyseistä sarjasta? Omasta mielestäni se oli ihan ok, mutta ei mitenkään erityisen kiinnostava.
Sohvaperuna
Sohvaperuna
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 54
Join date : 23.04.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Tv-ohjelma-topic Empty Vs: Tv-ohjelma-topic

Viesti  ardelorezo Ti Toukokuu 11, 2010 1:23 am

Minulla on tuo TV:n kattelu jäänyt vähemmälle, ainoa asia varmaan kuukauteen, mitä on tullut telkusta katottua on alkanut pleikka kakkosen tunnuksella, olen myös katsonut joitain häröjä musavideoita levyltä videokanuunalla. pirat
ardelorezo
ardelorezo

Viestien lukumäärä : 9
Join date : 27.04.2010
Ikä : 28

Takaisin alkuun Siirry alas

Tv-ohjelma-topic Empty VS:Tv-ohjelmatopic

Viesti  Sohvaperuna Ti Kesä 08, 2010 4:24 pm

Nyt kun on kesä alkanut, niin on aikaa myös televisiolle. Vai onko? Eihän sieltä tule muuta kuin uusintoja uusinnan perään. Jopa illan Prime time-aika on varattu pelkille uusinnoille. Onhan se ymmärrettävää, kun kuitenkin suurin osa ei varmaankaan katso telkkaria niin paljon kuin talvella, mutta jättäisivät sen Prime time-ajan ainakin rauhaan.
Itse pidin kovasti siitä Serranon perhe-draamasarjasta ja olikin todella harmi, että se loppui viime kesänä, mutta onneksi ei tarvitse olla ilman espanjalaista draamasarjaa näin kesäaamuisin, kun voi katsoa TV1:n uutta sarjaa Naapureina Madridissa. Itse katsoin sarjaa ensimmäisen kerran tänä aamuna ja voin sanoa, että oli kyllä oikein mukava sarja .Ehkä tämä lievittää sitä tuskaa, mikä tuli siitä kun Serranot loppuivat...
Sohvaperuna
Sohvaperuna
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 54
Join date : 23.04.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Tv-ohjelma-topic Empty Vs: Tv-ohjelma-topic

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa