Moottoriurheilu
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Keräily-Topic

2 posters

Siirry alas

Keräily-Topic Empty Keräily-Topic

Viesti  Lillen To Toukokuu 13, 2010 10:15 pm

Tiedän että ehkä jotkut henkilöt eivät välitä vaikka toiset keräilisi lentäviä lehmiä ,mutta minä itse olen melkein koko ikäni keräillyt enemmän tai vähemmän ja se on ollut meillä suvussa että keräillään.

Tällä hetkellä kerään Aku Ankan Taskukirjoja, Postimerkkejä, Suomalaisia markkoja.

Tässä on esimerkkejä ja sääntöjä .

Säännöt:

1 EI SAA missään nimessä pilkata toisten keräilyjä vaikka ne miten lapsellisilta tai oudoilta tuntuisi

Keskustelu ideoita:

2 Keräily aiheita
3 Vinkkejä, ideoita , apua.
4 Voi kertoa keräilistä tai innostaa muita keräämään samaa aihealuetta.
5 Kertoa omista keräilyistä ,kokoelmista ja sisällyksistä.
6 Ja muuta keräily aiheista jne...

Lillen_Moderaattori_ Shocked
Lillen
Lillen
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 87
Join date : 06.05.2010
Ikä : 27

Takaisin alkuun Siirry alas

Keräily-Topic Empty Vs: Keräily-Topic

Viesti  SuperÄijä Ti Kesä 01, 2010 8:12 pm

Itse olen keräillyt muutamia vuosia sitten postimerkkejä. Sitten kuitenkin loppui into, mutta minulla on vielä jäljellä F1 merkkini! What a Face Jotenkin se vain kävi tylsäksi koko homma... Joku taskareiden kerääminen tuntuu paljon mielekkäämmältä. Nykyään kerään akkareita, ja periaatteessa Warhammereita (käytännössä se ei kyllä ole keräilyä).

Eräs kaverini keräili aikoinaan pullonkorkkeja. Lähinnä sille puuhalle naureskeltiin, kuka nyt pullonkorkkeja keräilisi. Razz Sitten hän ei enään jaksanut keräilllä niitä, ja myi kokoelmansa Belgialaiselle alan harrastajalle päälle parillasadalla eurolla! Se parhaiten nauraa, joka viimeksi nauraa... Very Happy
SuperÄijä
SuperÄijä
Ylläpitäjä

Viestien lukumäärä : 196
Join date : 22.04.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : Kirkkonummi

http://moottoriurheilu.foorumi.biz

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa