Moottoriurheilu
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Musiikki & kaikki musiikkiin liittyvä

+2
ardelorezo
SuperÄijä
6 posters

Siirry alas

Musiikki & kaikki musiikkiin liittyvä Empty Musiikki & kaikki musiikkiin liittyvä

Viesti  SuperÄijä La Huhti 24, 2010 6:30 pm

Kaikki musiikkiin liittyvä keskustelu tänne.

Ohjeita keskusteluun:

1. Voit kertoa soitatko jotain soitinta.
2. Voit kertoa minkälaisesta musiikista pidät.
3. Voit kertoa mistä bändeistä pidät.
4. Voit kertoa oletko käynyt jollain keikalla.
5. Voit kertoa näkyvätkö musiikilliset mieltymyksesi pukeutumisessasi.
6. Voit laittaa top listoja.

Siinä muutama esimerkki.

Pidän useasta bändistä, ja tässä Bändit/artistit top-listaa:

1. Alice Cooper
2. Guns n' roses
3. Iron Maiden
4. Metallica
5. Nightwish
6. Lynyrd Skynyrd
7. Teräsbetoni
8. CCR
9. Pelle Miljoona
10. Dan Baird

Itse en soita mitään soitinta... Mutta syksyllä tein koulussa kanteleen. affraid

Olen käynyt parilla keikalla. Ensimmäinen oli joskus vuonna joskus (-09?) kun Barona areena täytti vuosia. Siellä oli Muistaakseni Hanna Pakarinen, Koop Arponen, Pete Parkkonen, Uniklubi, Happoradio ja Lordi. En olisi sinne oiekastaan halunnutkaan, mutta jonkun oli vahdittava pikkuveljiäni, joten sinne siis piti mennä. Ja olihan se ihan hauska nähdä Lordikin...

Sitten olin 11.12.09 Alice Cooperin keikalla, sekin Barona areenalla, tosin pienen sattuman kautta. Keikka oli alunperin tarkoitus järjestää Tampereella, mutta kun Lavaa tarvittiin johonkin hömppän, siirtyi keikka Espooseen, aivan tähän Kirkkonummen nurkille. Vaan mahtoi Espoolaisia kismittää, kun Alice Cooper (& lämmittelijät) huutelivat lavalla tyyliin "It´s great to be in hear Helsinki!". Onneksi sentään The Theatre of death kiertuepaidassa luki "Espoo, Finland".
SuperÄijä
SuperÄijä
Ylläpitäjä

Viestien lukumäärä : 196
Join date : 22.04.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : Kirkkonummi

http://moottoriurheilu.foorumi.biz

Takaisin alkuun Siirry alas

Musiikki & kaikki musiikkiin liittyvä Empty Vs: Musiikki & kaikki musiikkiin liittyvä

Viesti  ardelorezo To Huhti 29, 2010 11:29 pm

1.En
2.En yleensä kuuntele musiikkia, joten en ole varma¨.
3.BoneyM & Eppu Normaali
4.En
5.Ei
6.Ei kunto kestä
7.pirat
ardelorezo
ardelorezo

Viestien lukumäärä : 9
Join date : 27.04.2010
Ikä : 28

Takaisin alkuun Siirry alas

Musiikki & kaikki musiikkiin liittyvä Empty Vs: Musiikki & kaikki musiikkiin liittyvä

Viesti  SuperÄijä Su Toukokuu 02, 2010 10:55 pm

Humppeli:
Aika humppeli musamaku sulla ehe ehe
Parannahan viestejäsi jos haluat välttyä banneilta.
SuperÄijä
SuperÄijä
Ylläpitäjä

Viestien lukumäärä : 196
Join date : 22.04.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : Kirkkonummi

http://moottoriurheilu.foorumi.biz

Takaisin alkuun Siirry alas

Musiikki & kaikki musiikkiin liittyvä Empty Vs: Musiikki & kaikki musiikkiin liittyvä

Viesti  Lillen Pe Toukokuu 07, 2010 10:09 pm

1.En ,mutta jos pitäisi aloittaa ,aloittaisin kitaran tai basson soiton.
2 Pidän suomalaisesta metallista/Folk metallista.
3 Esim. Ensiferum, Children of Bodom, Turisas jne...
4 En ole valitettavasti käynyt keikoilla ,mutta on ollut suunnitelmia niistä Very Happy.
5 Ei oikeastaan , tukka on hieman "normaalia" pidempi.
6
Bändit: 1 Ensiferum
2 Children of Bodom
3 Turisas
4 Volbeat
5 Finntroll
6 Fogging Molly

Siinä on hieman musiikki maustani.

Lillen_Moderaattori_ Shocked
Lillen
Lillen
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 87
Join date : 06.05.2010
Ikä : 27

Takaisin alkuun Siirry alas

Musiikki & kaikki musiikkiin liittyvä Empty Vs: Musiikki & kaikki musiikkiin liittyvä

Viesti  aqanq Pe Toukokuu 07, 2010 10:30 pm

1 en
2 en
3 en
4 en
5 en
6 en

siinä oli mun

Sinun olisi parempi alkaa perustella viestejäsi paremmin aqanq tai muuten siitä seuraa bännit. -Lillen_Moderaattori_

aqanq
Erikoistarkkailussa

Viestien lukumäärä : 21
Join date : 07.05.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Musiikki & kaikki musiikkiin liittyvä Empty Vs: Musiikki & kaikki musiikkiin liittyvä

Viesti  Näsä To Toukokuu 13, 2010 1:07 am

No minä kuuntelen Voltaire Weird Alia ja Greendaytä tiedän on aika erikoinen sekoitus. Soitan itse Pianoa olen soittanut pari vuotta, mutta olen vieläkin melko amatööri. Pistetäänkö tänne myös sigejä?
Näsä
Näsä
Erikoistarkkailussa

Viestien lukumäärä : 20
Join date : 13.05.2010
Ikä : 26
Paikkakunta : Helsinki (en tiedä onko paikkakunta)

Takaisin alkuun Siirry alas

Musiikki & kaikki musiikkiin liittyvä Empty Vs: Musiikki & kaikki musiikkiin liittyvä

Viesti  SuperÄijä La Toukokuu 29, 2010 9:06 pm

Katsokaas tämä:



Sanat:
Juonipaljastus:
Alice Cooper on kyllä paras! Tosin tällä videolla Aliisa näyttää lähinnä pelleltä. Very Happy
SuperÄijä
SuperÄijä
Ylläpitäjä

Viestien lukumäärä : 196
Join date : 22.04.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : Kirkkonummi

http://moottoriurheilu.foorumi.biz

Takaisin alkuun Siirry alas

Musiikki & kaikki musiikkiin liittyvä Empty Vs: Musiikki & kaikki musiikkiin liittyvä

Viesti  Lillen Ti Kesä 08, 2010 9:42 pm

Jaa-a minä en ole kyllä vuosiin kunnellut Alicea ,mutta Enskaa taas melkein joka päivä, niin hyvä bändi on kyllä kuunelkaa vaikka tätä kipaletta youtubesta https://www.youtube.com/watch?v=fyvPe0uqjjY ,todella pitkä ,mutta niiiiin hyvä, melodinen ,mutta vauhtia riittää Cool .
Lillen
Lillen
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 87
Join date : 06.05.2010
Ikä : 27

Takaisin alkuun Siirry alas

Musiikki & kaikki musiikkiin liittyvä Empty Vs: Musiikki & kaikki musiikkiin liittyvä

Viesti  Late98 Ke Kesä 09, 2010 7:40 pm

Lillen kirjoitti:Jaa-a minä en ole kyllä vuosiin kunnellut Alicea ,mutta Enskaa taas melkein joka päivä, niin hyvä bändi on kyllä kuunelkaa vaikka tätä kipaletta youtubesta https://www.youtube.com/watch?v=fyvPe0uqjjY ,todella pitkä ,mutta niiiiin hyvä, melodinen ,mutta vauhtia riittää Cool .

Ai että pitää Lillen Enskasta... Meidän luokallamme on yksi toinenkin, jonka musiikkimakuun tuontyyppinen viikinki/folk metalli kuuluu. Itse en peusta metallista kauheasti. Tuossa Lillenin linkittämässä Ensiferumin "Victory Songissa" on kyllä ihan älyttömän kaunis ja hieno intro. Tuosta laulajan örinästä en sitten kauheasti pitänytkään. Bississähän laulettiin suomeakin, mikä kuullosti ihan hauskalta enkun seassa.

Varmaan monille on tullut selväksi, että musiikkimakuni on hyvin sekalainen. Euroviisujen edustuskappaleita olen näin euroviisujen jälkeen kuunnellut, muuten parhaita yhtyeitä/artisteja ovat:

1.Leevi and the Leavings I love you
2.Juice Leskinen
3. Turo's Hevi Gee
4.Hurriganes
5.Nightwish
6.Irwin Goodman
7.Green Day
8.Bon Jovi
9.-10. Vaihtelee, juuri nyt en oikeastaan tiedä näille sijoille sijoittujia.
Late98
Late98

Viestien lukumäärä : 4
Join date : 01.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Musiikki & kaikki musiikkiin liittyvä Empty Vs: Musiikki & kaikki musiikkiin liittyvä

Viesti  Lillen Ti Kesä 15, 2010 5:30 pm

Juu pidänhän minä Enskasta, samat sanat Suomiröllistä (Finntroll) ja muusta sellaisesta...

Mietin sellaista että kannattaako tehdä uusi topic "Arvostele edellinen kappale" jutulle vai olisiko se osa tätä topiccia ,kun nimi on kuitenkin "Musiikki & kaikki musiikkiin liittyvä" , mitäs mieltä olette?
Lillen
Lillen
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 87
Join date : 06.05.2010
Ikä : 27

Takaisin alkuun Siirry alas

Musiikki & kaikki musiikkiin liittyvä Empty Vs: Musiikki & kaikki musiikkiin liittyvä

Viesti  SuperÄijä Ti Kesä 15, 2010 6:02 pm

Lillen:
Mietin sellaista että kannattaako tehdä uusi topic "Arvostele edellinen kappale" jutulle vai olisiko se osa tätä topiccia ,kun nimi on kuitenkin "Musiikki & kaikki musiikkiin liittyvä" , mitäs mieltä olette?
Oma topic vaan, ei se tässä toimisi, sotkisi vain normaailn musiikki aiheisen keskustelun. Kaikki tuollaiset musiikki aiheiset pelit ansaitsevat oman topicinsa. Onhan täällä jo "Tunnistatko biisin?" -topic.
SuperÄijä
SuperÄijä
Ylläpitäjä

Viestien lukumäärä : 196
Join date : 22.04.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : Kirkkonummi

http://moottoriurheilu.foorumi.biz

Takaisin alkuun Siirry alas

Musiikki & kaikki musiikkiin liittyvä Empty Vs: Musiikki & kaikki musiikkiin liittyvä

Viesti  Lillen To Kesä 17, 2010 10:11 pm

Oho, en sitä huomannutkaan, no silloin se on aika turha tehdä ,joten jääköön tekemättä Very Happy .


Viimeinen muokkaaja, Lillen pvm Pe Kesä 18, 2010 1:21 am, muokattu 1 kertaa
Lillen
Lillen
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 87
Join date : 06.05.2010
Ikä : 27

Takaisin alkuun Siirry alas

Musiikki & kaikki musiikkiin liittyvä Empty Vs: Musiikki & kaikki musiikkiin liittyvä

Viesti  SuperÄijä To Kesä 17, 2010 10:21 pm

Lillen kirjoitti:Oho, en sitä huomannutkaan, no silloin se on aika turha tehdä ,joten jääköön tekemättä Very Happy .
Ymmärsit pointtini väärin. Tarkoitin, että tee ihmeessä!
SuperÄijä
SuperÄijä
Ylläpitäjä

Viestien lukumäärä : 196
Join date : 22.04.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : Kirkkonummi

http://moottoriurheilu.foorumi.biz

Takaisin alkuun Siirry alas

Musiikki & kaikki musiikkiin liittyvä Empty Vs: Musiikki & kaikki musiikkiin liittyvä

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa