Moottoriurheilu
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Vieraskirja

2 posters

Siirry alas

Vieraskirja Empty Vieraskirja

Viesti  SuperÄijä Pe Toukokuu 14, 2010 7:50 pm

Topic vierailijoiden ajatuksille, kysymyksille ja kommenteille tästä sivustosta.
SuperÄijä
SuperÄijä
Ylläpitäjä

Viestien lukumäärä : 196
Join date : 22.04.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : Kirkkonummi

http://moottoriurheilu.foorumi.biz

Takaisin alkuun Siirry alas

Vieraskirja Empty Vs: Vieraskirja

Viesti  Skeida Pe Toukokuu 14, 2010 10:35 pm

Njaa, voisihan tänne rekisteröityä, saas nähdä. Ainakin seurailen tilannetta, siitä huono hyvä moderointi pitää huolen. alien

Skeida
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Vieraskirja Empty Vs: Vieraskirja

Viesti  SuperÄijä Pe Toukokuu 14, 2010 10:37 pm

Rekisteröidy ihmeessä, aina tänne tarvitaan uusia käyttäjiä. Toivottavasti sait positiivisen kuvan sivuista... pirat
SuperÄijä
SuperÄijä
Ylläpitäjä

Viestien lukumäärä : 196
Join date : 22.04.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : Kirkkonummi

http://moottoriurheilu.foorumi.biz

Takaisin alkuun Siirry alas

Vieraskirja Empty Vs: Vieraskirja

Viesti  Late98 Ti Toukokuu 18, 2010 8:30 pm

Tulin sitten tänne ihmettelemään näitä sivuja. En toisaalta ole mikään moottoriurheilufani, en siis ainakaan vielä meinaa rekisteröityä. Evil or Very Mad

-Late98-

Late98
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Vieraskirja Empty Vs: Vieraskirja

Viesti  Lillen Ti Toukokuu 18, 2010 8:59 pm

Late98: Voihan täällä muistakin aiheista keskustella esim. ihan tavallisesta urheilusta ja muista ihan urheilun ulkopuolisista aiheista tuolla Muu Keskustelu palstalla, joten rekkaa vaan tänne

Very Happy .

Lillen_Moderaattori_ Shocked
Lillen
Lillen
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 87
Join date : 06.05.2010
Ikä : 27

Takaisin alkuun Siirry alas

Vieraskirja Empty Vs: Vieraskirja

Viesti  SuperÄijä Ti Toukokuu 18, 2010 9:16 pm

Niin, täällä voi puhua lähes kaikesta maan ja taivaan välillä (jättäkäämme K-18 materiaali pois Very Happy), joten kannattaa ehdottomasti rekisteröityä. Tännehhän voi mm. liittää viesteihin videoita, mitä ominaisuutta esim. sarjisfoorumilla ei ole.
SuperÄijä
SuperÄijä
Ylläpitäjä

Viestien lukumäärä : 196
Join date : 22.04.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : Kirkkonummi

http://moottoriurheilu.foorumi.biz

Takaisin alkuun Siirry alas

Vieraskirja Empty Bannit

Viesti  Näs ä Ke Toukokuu 26, 2010 8:24 pm

Sainkin siis näköjään bannit! Laughing . Sä sinun käyttäytymisesi vasta olisikin ollut bannien arvoista. Cool

Näs ä
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Vieraskirja Empty Vs: Vieraskirja

Viesti  SuperÄijä Ke Toukokuu 26, 2010 10:09 pm

Minä vain pilailin. Mutta tiedätkö miksi sait bannit?
Luin viestisi sarjisfoorumin chatin arkistoista. Evil or Very Mad
SuperÄijä
SuperÄijä
Ylläpitäjä

Viestien lukumäärä : 196
Join date : 22.04.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : Kirkkonummi

http://moottoriurheilu.foorumi.biz

Takaisin alkuun Siirry alas

Vieraskirja Empty Vs: Vieraskirja

Viesti  Näs ä Ke Toukokuu 26, 2010 10:18 pm

Tiedän hyvin miksi sain bannit varoitin vaan etteivät tule tänne kun muuttelet ihmisten nikkejä ja viet heiltä nikin vaihto ominaisuuden.

Näs ä
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Vieraskirja Empty Vs: Vieraskirja

Viesti  SuperÄijä To Toukokuu 27, 2010 12:46 am

Eilinen oli vain hauska pilapäivä. Olit ainoa joka otti sen tosissaan. muutta nyt bannisi ovat jo päättyneet. What a Face
SuperÄijä
SuperÄijä
Ylläpitäjä

Viestien lukumäärä : 196
Join date : 22.04.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : Kirkkonummi

http://moottoriurheilu.foorumi.biz

Takaisin alkuun Siirry alas

Vieraskirja Empty Vs: Vieraskirja

Viesti  CD1212 To Kesä 10, 2010 12:20 pm

En ole tehnyt toista tunnusta! Olin Tampereella niin en voinut vastata YV:eesi. Homma meni näin: ensin olin tekemässä CrazyDuck12 tunnusta, mutta unohdin sähköpostin salasanan, sitten tein CrazyDuck1212 tunnuksen, sitten myöhemmin CrazyDuck12 tunnus aktivoitiin jotenkin.

Ps.Lillen kehoitti minua tekemään toisen tunnuksen kun kuuli että unohdin sähköpostin saliksen.

CD1212
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Vieraskirja Empty Vs: Vieraskirja

Viesti  Lillen To Kesä 10, 2010 4:27 pm

Ok, no minusta tuo bänni oli silloin hieman turha. Juu ja tuokin on totta että minä neuvoin häneä niin tekemään, näyttää siltä että se vanha käyttäjä on jotenkin aktiivoitunut uudestaan...

Katsotaan jos minulla on oikeudet poistaa bännit...

//: Sori en voi, sinun bännisi loppuvat lauantaina.
Lillen
Lillen
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 87
Join date : 06.05.2010
Ikä : 27

Takaisin alkuun Siirry alas

Vieraskirja Empty Vs: Vieraskirja

Viesti  SuperÄijä Ma Kesä 14, 2010 2:48 pm

Aijaa, Lillen ei sitten maininnut mitään minulle siitä, että kehotti sinua tekemään toisen profiilin. What a Face Tehtyäni Inaktiivisten käyttäjien aktivoinnin tuo tunnus on sitten noussut myös pintaan. Vika ei siis ollut sinun... Ylläpito pyytää anteeksi!
SuperÄijä
SuperÄijä
Ylläpitäjä

Viestien lukumäärä : 196
Join date : 22.04.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : Kirkkonummi

http://moottoriurheilu.foorumi.biz

Takaisin alkuun Siirry alas

Vieraskirja Empty Vs: Vieraskirja

Viesti  Lillen Ti Kesä 15, 2010 1:31 am

Juu anteeksi minunkin puolesta , unohdin koko tuon asian ... toivottavasti ette kanna kaunaa...
Lillen
Lillen
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 87
Join date : 06.05.2010
Ikä : 27

Takaisin alkuun Siirry alas

Vieraskirja Empty Vs: Vieraskirja

Viesti  N.Äsä To Heinä 01, 2010 11:44 pm

Voisiko joku mahdollisesti selittää minun bannieni syyn?

N.Äsä
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Vieraskirja Empty Vs: Vieraskirja

Viesti  N.Äsä To Heinä 01, 2010 11:49 pm

Nyt huomasin. Mielestäni viestissäni luki ettei se ollut tarkoitettu loukkaukseksi toiseksi minä olen luullut ettei kovin moni ihminen ole ollut innokas tänne tulemaan. Edelleenkin sitä ei oltu tarkoitettu loukkauseksi niinkuin viestissä luki. Minusta foorumeilla meni vähän huonosti ja se on hyvä syy mainostaa foorumeita ymmärrän, että sinua harmittaa kun ei tule niin paljon ihmisiä vaikka olet nähnyt paljon vaivaa.

N.Äsä
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Vieraskirja Empty Vs: Vieraskirja

Viesti  SuperÄijä Pe Heinä 02, 2010 2:57 pm

N.Äsä kirjoitti:Nyt huomasin. Mielestäni viestissäni luki ettei se ollut tarkoitettu loukkaukseksi toiseksi minä olen luullut ettei kovin moni ihminen ole ollut innokas tänne tulemaan. Edelleenkin sitä ei oltu tarkoitettu loukkauseksi niinkuin viestissä luki. Minusta foorumeilla meni vähän huonosti ja se on hyvä syy mainostaa foorumeita ymmärrän, että sinua harmittaa kun ei tule niin paljon ihmisiä vaikka olet nähnyt paljon vaivaa.
Sieltä ei tosiaankaan näyttänyt kukaan olevan rekisteröitymässä, mutta koskaanhan ei tiedä. Sitä paitsi vain yksi ihminen sanoi ettei aio rekisteröityä, eivätkä kaikki rekisteröityvät aio siitä erikseen AA:ssa ilmoittaa, että siinä mielessä olet pahasti hakoteillä. What a Face Mutta viestisi antoi väärän kuvan sivuston toiminnasta. Kukahan haluaisi rekisteröityä sivustolle, joka on "epämenestyvä". Tieto saattaa levitä AA:n sisällä, ja moni potenttiaalinen moottoriurheiluharrastaja jättääkin rekisteröitymättä tänne. Jos vielä haluat kuvata Moottoriurheilu.forumotion.com tuolla tavalla ("epämenestyvä"), käytä mieluummin adjektiivia "pieni", sillä tämä sivusto ei tosiaan ole järin suuri. "Pieni" sanalla on muuten sama vaikutus kuin "epämenestyvällä", mutta se ei anna negatiivista kuvaa moottoriurheilu.forumotion.com tai sen käyttäjistä. Sitä väitettä, että tällä sivustolla menee hyvin, tukee nämä kaksi seikkaa:

-moottoriurheilu.forumotion.com on uusi sivusto, joten ei voi olettaakkaan, että siellä olisi paljon käyttäjiä.
-Käyttäjiä ilmaantuu sivustolle varsin mukavaa tahtia, 0,47 käyttäjää per päivä. Pyöristettynä tämä tarkoittaa seitsemää käyttäjää viikossa. Mutta koska tahti on laskenut ensimmisestä viikosta (näin käy yleensä jokaisella foorumilla), on todennäköisempää että seitsemän uuden käyttäjän rekisteröityminen keskää lähemmäs kolme viikkoa.

Foorumilla ei mene huonosti. Foorumilla on aktiivinen kävijäkunta (joskaan ei tosin suuri), ja täällä on paljon erilaista toimintaa, ja päivityspaketteja tulee kuukausittain. Näin ainakin minun mielestäni. Twisted Evil Mainostamiseen. Viestistäsi (viesteistäsi) saa sen kuvan, että mainostan koska foorumilla menee huonosti. Ei ole totta. Maisnostan, jotta tulisi lisää kävijöitä. Otetaan esimerkki. DNA. DNA:n liikevaihto on noussut koko vuoden 2010, mutta silti he lanseerasivat mittavan mainoskampanjan Kimi Räikkös -mainoksilla. Miksi? Saadakseen aina vain lisää asiakkaita. Mainostaminen ei siis kysy mainostettavan objektin tilaa, vaan halua saada lisää kävijöitä/ostajia.

Päätin harkittuani asiaa uudelleen, ja uskottuani vakuuttelusi siitä, ettei foorumia vahingoittanut tekosi ollut tahallinen, laskea bannisi 3 päivään, mikä tarkoittaa sitä, että pääset huomenna banneilta ja mukaan roolipeli kakkoseen! Very Happy
SuperÄijä
SuperÄijä
Ylläpitäjä

Viestien lukumäärä : 196
Join date : 22.04.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : Kirkkonummi

http://moottoriurheilu.foorumi.biz

Takaisin alkuun Siirry alas

Vieraskirja Empty Vieraskirja

Viesti  Hanzuz Ti Syys 28, 2010 1:36 pm

Kyllä nämä sivut ihan mukavalta vaikuttavat.Olikos täällä jokin ikäraja?Voisin ehkä kirjautua tänne.



Ilmielävä Hanzuz! Green flame paarit

Hanzuz
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Vieraskirja Empty Vieraskirja

Viesti  A-etsivä La Loka 02, 2010 7:33 pm

Jouduin jälleen lyhentämään nimimerkkiäni, koska olen vierailija. Itse en mikään moottoriurheilu-fani ole, joten ainakaan vielä en luultavasti rekisteröidy tänne. Mitä mieltä olette, kannattaisiko minun rekisteröityä tänne? Olisiko Autoetsivä hyvä nimimerkki tänne, kun tämä ei ole Ankka-foorumi?

A-etsivä
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Vieraskirja Empty Vs: Vieraskirja

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa